maandag 26 september 2016

Eindelijk!

Eindelijk begin ik met dit weblog. De naam had ik al een tijdje geleden geregistreerd, maar ik had er nooit wat mee gedaan. Ik heb eerder geblogd en het nooit echt lang volgehouden. Daarom hikte ik er, hoewel ik graag wilde, toch een beetje tegenaan. Op facebook ben ik lid van de groep 'minimalisme voor gevorderden' en daar schreef Rosita dat ze een weblog ging beginnen. Dat was voor mij wat ik nodig had om ook weer te beginnen. Welkom op MiniMarliesme, leuk dat je er bent!

De naam van mijn weblog is eigenlijk een grapje. Mijn naam is Marlies, ik ben vrij mini (1.53m) en ik hou van minimalisme op veel verschillende vlakken.

Ik heb ADHD, wat er onder andere voor zorgt dat ik een ontzettend brede interesse heb en bijna alles leuk vind. Dat zorgt er weer voor dat dit weblog niet alleen over minimalisme zal gaan, maar over alles wat op het moment van schrijven mijn aandacht heeft.

In mijn hoofd is het een chaos, dus mijn artikelen zijn soms ook chaotisch. Ik spring graag van de hak op de tak, waarna ik grote moeite heb mijn hak weer terug te vinden. Ik hoop dan maar dat ik duidelijk genoeg ben. Zo niet, vragen mag altijd!

Minimalisme en simpelweg eenvoudig leven zorgen voor een rustig huis en een rustig leven. En dat zorgt heel soms voor wat rust in mijn hoofd, een beetje structuur in de chaos.

Ik ben nog even 38 jaar. Samen met mijn man heb ik een zoon in de brugklas en een vierjarige Dalmatiƫr met bruine stippen. Ik ben huisvrouw. Ik verdien mijn geld voornamelijk door te zorgen dat er niet teveel uitgegeven wordt. En ook een klein beetje via textbroker en klezzer. Had ik al gezegd dat ik graag schrijf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten